| | #1 (permalink) |
| Junior jäsen Join Date: tammikuu 2010
Kiitos: 1
Kiitti 0 Times 0 Posts
Rep Power: 7 | Toivoin joku oli tietoa toistuvaisviisumi, tai miten voisin jäädä Irlantiin vuoden. Olen käytettävissä varoja osoittaa, että olen omavarainen. Aion myös todistaa sairausvakuutus. Olen paikka elää. Olen Yhdysvalloista (ei Viisumi vaaditaan). MUTTA, en ole jäämässä eläkkeelle, ja eivät yritä tehdä työtä. (Tämä on, jos minun defacto hakemus saa kieltää, haluaisin silti liittyä kumppanimaiden vaikka en voi toimia). Kaikki info olisi tervetullutta. Kiitos! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderaattori Join Date: kesäkuu 2007
Kiitos: 0
Kiitti 21 Times 21 Posts
Ole aivan varma, mitä tarkoitat toistuvaisviisumi, koska Yhdysvaltain kansalainen et tarvitse viisumia Irlantiin. Koska aiot jäädä yli 90 päivää, ja voi olla omavaraisuus, voit vain rekisteröityä GNIB tuomalla todentavat asiakirjat oman taloudellisen omavaraisuus ja saat asianmukaiset leima passissa ja GNIB kortti. Tämän jälkeen voit matkustaa ja ulos maasta. Toistuvaisviisumit ovat käytettävissä viisumia kansalaisiin, jotka täyttävät tietyt kriteerit.
|
| | |
| Thread Tools | Hae tähän viestiketjuun |
| Näyttötilaa | |
| |
| | ||||
| Thread | Ketjun aloittaja | Foorumi | Vastaukset | Viimeisin viesti |
| Het brengen van een 3 jaar oude auto naar Ierland - NCT | colinmrice | Muutto Irlantiin | 5 | 19-08-2008 09:24 |
| Pidempään kuin kolme kuukautta | Canadiangirl | Muutto Irlantiin | 3 | 18-06-2008 14:30 |
| Going kuin opiskelija - jäämällä työskentelemään | ryanandjanet | Työskentely Irlannissa | 4 | 2008-12-05 16:23 |
| Pysyminen Irlannissa yli 90 päivää | NewtoTown | Työskentely Irlannissa | 3 | 23-01-2007 10:55 |
| Mistä tiedän jos olen asuu Irlannissa verovuonna? | NewtoTown | Työskentely Irlannissa | 0 | 26-04-2006 14:14 |