| |||||||
| Register | Veelgestelde vragen | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| | Discussietools | Zoeken in deze Thread | Display Modes |
| | #1 (Permalink) |
| Junior Lid Join Date: april 2008
Bedankt: 0
0 keer bedankt in 0 Posts
Rep Kracht: 26 | Mijn vrouw en ik zijn Amerikanen wonen en werken in Dublin. Ze bewoog zich even terug in januari in een corp. appartement in Ballsbridge. Meer recentelijk, vonden we een grotere plaats in D2 kant van de stad, en we zijn geïnteresseerd in het huren van een kleine lokale verhuizer om persoonlijke artikelen (geen zware) van D4 naar D2 bewegen. Niet zeker waar te beginnen zoals ik heb alleen in het land voor een korte periode van tijd. Eventuele suggesties worden gewaardeerd. Bedankt, Sean |
| | |
| | #2 (Permalink) |
| Moderator Join Date: juni 2007
23 keer bedankt in 23 berichten
Rep Kracht: 103 |
Kijk naar de advertenties in uw lokale gratis krant, of inloggen op local.ie en je gebied te selecteren. Je zou kunnen kijken naar de kleine advertenties geplaatst in supermarkten en krantenwinkels. Een woord van waarschuwing, controleer uw verzekering en de dekking van Your Mover, veel van de kleine "man met van" type exploitanten onwaarschijnlijk dat het vereiste niveau van verzekering te dragen. Of je hebt de juiste rijbewijs kon je een busje huren en het zelf doen.
|
| | |
| | #3 (Permalink) |
| Site Addict? Join Date: Aug 2007 Местоположение: Корк, Ирландия
Bedankt 1 keer in de 1 Post
Rep Kracht: 67 |
laatste keer dat ik riep een taxi en van 25euro + 5 euro tips aan de chauffeur betaald. Ik had 1 pct bureau, een klapstoel, een boekenrek, 1 koffer, 2 trolley koffers, 4 vuilniszakken van de lakens en dekbed, 2 PC monitor, 2 cpu, 2 mid size bruine doos, en ongeveer 10 boodschappentas beetje omvang van en stukken .... proberen om een taxi te vragen om u citeren eerste |
| | |
| | #4 (Permalink) |
| Ervaren Lid Join Date: Aug 2007 Locatie: Dublin, IRL
Rep Kracht: 39 |
gumtree.ie heeft veel van de adverteerders van de mensen van het aanbieden van diensten aan alle spullen te verplaatsen in heel Ierland. Ik ben onlangs verhuisd naar een nieuwe plek en deze man hielp me uit: Bruce 086 307 0653 Hij betaalt me 80 euro, ongeacht hoeveel gewicht / stuff - zolang past in het busje veel geluk! |
| | |
| Gesponsorde links |
| | #5 (Permalink) |
| Junior Lid Join Date: april 2008
Rep Kracht: 26 |
Bedankt voor uw antwoorden. Ik verhuisde kant van de stad gisteren. Ik heb eigenlijk 27 dozen had in alle, plus een half dozijn koffers. Ik erin geslaagd om een 'mini' verhuisbedrijf dat een beetje meer kosten dan iedereen heeft beschreven vinden, maar het was goed gedaan en snel met geen beschadigingen en ik had geen een vinger om te helpen tillen. Sean |
| | |
| Discussietools | Zoeken in deze Thread |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Reacties | Last Post |
| Mover uit Zuid-Oost-Engeland | gman | Verhuizen naar Ierland | 0 | 18-05-2010 14 uur 30 |
| Verhuizers in Dublin (lokale) | T97 | Wonen in Ierland | 1 | 23-04-2010 0:43 |
| Stemming in de lokale verkiezingen | poonkave | Wonen in Ierland | 1 | 03-06-2009 09:05 |
| Immigranten geconfronteerd worden met belemmeringen bij het stemmen bij lokale verkiezingen | Nieuwshond | Nieuws | 0 | 20-04-2009 07:28 |
| Пронађи стану када се креће у Даблин | Флетцхер | Verhuizen naar Ierland | 1 | 09-07-2007 21 uur 29 |