Homepage

Moving to Ireland Homepage - NewtoTown.ie
Leve i Irland. Flytt til Irland for å fungere. Irsk visum og opphold i Irland diskusjonsforum.

Automatisk Oversettelser (drevet av Google):
Bulgarian Chinese Czech Dutch English Filipino Finnish French German Greek Hungarian Icelandic Irish Italian Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Leve i Irland - NewtoTown.ie > Livet i Norge > Chat!

Reply

Trådverktøy Søk i denne tråden Display Modes
Old 06-01-2009, 17:57   #1 (permalink)
silverlady
Junior medlem

Bli Dato: januar 2009
Sted: Sør-Irland, Nord-Irland i to wksQ
Takk: 0
Takket 0 ganger i 0 innlegg
silverlady is on a distinguished road
Default Flytte til Nord-Irland

hei alle, jeg har nettopp snublet over denne nettsiden og jeg er rolig liking det lol Jeg ser det er mange mennesker flytter hit og dit og gjør alt mulig og vel i utgangspunktet Jeg flytter meg fra Galway til Tyrone, og jeg prøver å liksom hvis jeg må ha et nasjonalt fødselsnummer? dens like våre pps antall og jeg antatte jeg trenger en, og jeg søker på nettet til ingen nytte av hjelp, var allikevel jeg registrerer med et rekrutteringsbyrå i forrige uke, og jeg sett på programmet for i går de ba for meg folketrygd nummer eller mitt PPS nummer?? helt confussed meg, vil min PPS nummeret gjøre?? jeg har å gå på ytelser eller dole til jeg får jobb som forhåpentligvis wont være for lang, men kan noen kaste lys over temaet for meg behage. takk perle
silverlady is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 07-01-2009, 08:27   #2 (permalink)
Vikingdub
Moderator

Bli Dato: juni 2007
Takk: 0
Takket 23 ganger i 23 innlegg
Vikingdub is on a distinguished road

De generelle kompetanse på dette nettstedet er begrenset til Irland, er Nord-Irland del av Storbritannia, og derfor reglene er forskjellige. Du må kontakte Institutt for Work & Pensions (det kan ha en annen tittel nå) i Nord-Irland for å etablere hvordan du registrerer deg for en Folketrygden nummer. Du kan også spørre arbeidsforholdet etaten for å gi deg noen råd i denne forbindelse. Også må du sjekke om du er kvalifisert for statens fordeler før du flytter.
Vikingdub is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 19-02-2009, 00:39   #3 (permalink)
Uregistrert
Guest

Default hus til leie i aghalee

hei vi beveger oss til Australia og leier ut huset vårt langsiktige. sin i aghalee, 20 min fra Lisburn, 30 min fra Belfast. 4 soverom, stor privat hage, stort verksted hems / spill rom. dhss velkommen. kjæledyr omsettelig. 550sterling per måned inkludert renter.
e-post kellyharron@fsmail.net

Reply With Quote
Reply

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Display Modes

Lignende tråder
Tråden Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
US Citizen Gift med Irsk Citizen - Ønsker å flytte til Nord-Irland Licia33 Flytte til Irland 4 07-01-2010 18:19
Avkastning til Nord-Irland katebaileybum Visa / arbeidstillatelse / Green Card spørsmål 2 19-01-2009 02:42
Jeg bor i New Zealand og har en kjæreste i Nord-Irland Ericjohn Chat! 1 06-01-2009 06:01
Polakker til urnene i Nord-Irland Sinead Leve i Irland 0 09-03-2007 17:03

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er 04:23.

Web-design Irland - DroneDesign.com
vB Enterprise Translator kodet av NLP-er
Drevet av vBulletin ® Version 3.8.1
Copyright © 2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd
Søkemotoroptimalisering av vBSEO 3.0.0
(C) NewtoTown.ie 2008