Homepage

Moving to Ireland Homepage - NewtoTown.ie
Leve i Irland. Flytt til Irland for å fungere. Irsk visum og opphold i Irland diskusjonsforum.

Automatisk Oversettelser (drevet av Google):
Bulgarian Chinese Czech Dutch English Filipino Finnish French German Greek Hungarian Icelandic Irish Italian Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Leve i Irland - NewtoTown.ie > Livet i Norge > Housemate / Sosial og Vennskap

Reply

Trådverktøy Søk i denne tråden Display Modes
Old 02-03-2010, 24:59   #1 (permalink)
Annana27
Junior medlem

Bli Dato: februar 2010
Sted: Montreal
Takk: 0
Takket 0 ganger i 0 innlegg
Annana27 is on a distinguished road
Default Eventuelle Jenter i min situasjon? La oss Chat:)

Hei,

Mitt navn er Anne-Marie, jeg er 28 og jeg er fra Québec, Canada. Jeg skal flytte til Irland neste år med min irske mann å være. Jeg vet at vi skal bo i Drogheda (North Dublin).

Jeg lurer på om noen jenter på dette nettstedet er i samme situasjon enn meg og ønsker å dele sine erfaringer med meg. Jeg virkelig tror at det å ha noen snakke med som er en outsider akkurat som meg, vil hjelpe meg accepte endringene bedre. Jeg vet enn jeg ikke flytte snart, men jeg trodde jeg kunne finne en brevvenn eller noe .

Jeg lurte også hvis noen Quebecois bor i Irland? Hvis det er behage gir meg et rop.

Høyre, for de som er interessert, jeg er en veldig normal jente, ikke bitchy, morsomt som liker å ha et par øl på en pub (noen ganger for mange!), gå ut og danse, se en film, reiser. Jeg liker å kle opp og leter godt, men jeg dont se meg selv som en veldig jentete jente. Jeg liker ikke ppl at klager hele tiden og snakke i andre personer ryggen: o). Jeg tror jeg er klar haha

Cheers og snakke med deg snart!

Anne-Marie
Annana27 is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Reply

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Display Modes

Lignende tråder
Tråden Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Odd Situasjon spørsmål om å flytte til Irland mistidawn Flytte til Irland 1 06-02-2010 10:51
Kritisk situasjon? Greencard Holder, etter to år, Endret Job gang helpseeker Leve i Irland 5 20-04-2009 11:15
jenter snakker Joana brasil Leve i Irland 4 14-07-2006 03:22

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er 07:27.

Web-design Irland - DroneDesign.com
Oversatt til andre språk takk til NLP-Er
Drevet av vBulletin ® Version 3.8.1
Copyright © 2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd
Søkemotoroptimalisering av vBSEO 3.0.0
(C) NewtoTown.ie 2008