| | #1 (permalink) |
| Junior medlem Bli Dato: februar 2010 Sted: Montreal
Takk: 0
Takket 0 ganger i 0 innlegg
Rep Power: 0 | Mitt navn er Anne-Marie, jeg er 28 og jeg er fra Québec, Canada. Jeg skal flytte til Irland neste år med min irske mann å være. Jeg vet at vi skal bo i Drogheda (North Dublin). Jeg lurer på om noen jenter på dette nettstedet er i samme situasjon enn meg og ønsker å dele sine erfaringer med meg. Jeg virkelig tror at det å ha noen snakke med som er en outsider akkurat som meg, vil hjelpe meg accepte endringene bedre. Jeg vet enn jeg ikke flytte snart, men jeg trodde jeg kunne finne en brevvenn eller noe .Jeg lurte også hvis noen Quebecois bor i Irland? Hvis det er behage gir meg et rop. Høyre, for de som er interessert, jeg er en veldig normal jente, ikke bitchy, morsomt som liker å ha et par øl på en pub (noen ganger for mange!), gå ut og danse, se en film, reiser. Jeg liker å kle opp og leter godt, men jeg dont se meg selv som en veldig jentete jente. Jeg liker ikke ppl at klager hele tiden og snakke i andre personer ryggen: o). Jeg tror jeg er klar hahaCheers og snakke med deg snart! Anne-Marie |
| | |
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Tråden | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Odd Situasjon spørsmål om å flytte til Irland | mistidawn | Flytte til Irland | 1 | 06-02-2010 10:51 |
| Kritisk situasjon? Greencard Holder, etter to år, Endret Job gang | helpseeker | Leve i Irland | 5 | 20-04-2009 11:15 |
| jenter snakker | Joana brasil | Leve i Irland | 4 | 14-07-2006 03:22 |