| | #1 (permalink) |
| Junior medlem Bli Dato: oktober 2007 Sted: Ottawa, Canada
Takk: 0
Takket 0 ganger i 0 innlegg
Rep Power: 32 | Jeg er en 25 år gammel kanadisk, innfødt fransk-høyttaler, men snakker flytende engelsk, jeg har en BA i journalistikk og en i oversettelse. Jeg anser søke om ett års swap visum i Irland. Så langt Jeg har vært på monster å se jobbtilbud. Men, vet du hvilken type jobb jeg kunne få? Er det noen behov for franske oversettere i Irland, eller den eneste muligheter vil være i kundesentre? Takk for svar! vennlig hilsen! |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Site Addict! Bli medlem: august 2007 Sted: Cork, Irland
Takket 1 Tid i en Post
| |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Erfarne Medlem Bli Dato: juni 2006
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Junior medlem Bli Dato: oktober 2007 Sted: Ottawa, Canada
Det er en student og en ikke-student visum, begge er gyldige for et år. Studenten er en arbeidstillatelse og ikke-studenten en er arbeidsferie maker. Jeg anser søke om studenten-en som jeg utdannet i 2007, jeg vil være berettiget. Takk for linken. Jeg vil være interessert i å gjøre lokalisering, gjør foreslå deg å kontakte byrået (allerede kontakt Approch Folk men de sa de gjorde ikke ha noe som passer min profil for øyeblikket), eller kontakte arbeidsgiver? Takk for alle hepl din! |
| | |
| Sponsede lenker |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator Bli Dato: mai 2007 Sted: Dublin
Takk: 1
Takket 8 ganger i 8 innlegg
__________________ Dette oppslaget er utarbeidet som en guide. Faglige råd bør alltid tas før du handler på informasjon som finnes i dette oppslaget. NewtoTown.ie tar ikke ansvar for noen direkte eller indirekte tap eller skade som følge av personer som handler på slike råd eller anbefalinger Cormac --------------------------------- | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Junior medlem Bli Dato: oktober 2007 Sted: espain
hei, Jeg hadde hørt fra mange folk at Irland er så vakker og hyggelig land og min drøm å komme og bo there.I husket som mange år før jeg møtte irske mannen og snakke med ham om Irland og jeg fortalte ham at dette er mitt drømmeland og Jeg wana dra dit og live.may være ganger kommer til å besøke og søke om residency.wa .. hvor glad jeg vil bli hvis mine drømmer går i oppfyllelse. din timilshina |
| | |
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Tråden | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp og informasjon | Diana | Visa / arbeidstillatelse / Green Card spørsmål | 0 | 18-10-2009 04:43 |
| Prosimy o informacje | Sonny | Housemate / Sosial og Vennskap | 0 | 11-11-2008 13:09 |
| Jeg trenger informasjon | lykkelig | Flytte til Irland | 2 | 24-09-2007 17:49 |
| Kjøretøy Informasjon | AWELSH | Flytte til Irland | 2 | 16-05-2007 07:45 |
| Informasjon spurte | saffa | Työskentely Irlannissa | 1 | 01-05-2007 04:49 |