| | #1 (permalink) |
| Junior medlem Bli Dato: mars 2010 Sted: Ukraina, Lviv
Takk: 0
Takket 0 ganger i 0 innlegg
Rep Power: 0 | Ma heter Maria, jeg bor i Ukraina, jeg er 20. Og jeg skulle ønske jeg kunne leve og arbeide i Irland. Her i landet mitt jeg studere journalistikk, så jeg tror jeg kan gjøre arbeidet til servitør eller barnepike, eller husholderske uten problemer. Jeg innser at det er vanskelig og til og med umulig å finne arbeid ved yrket mitt. Så fortell meg behage, er det virkelig å finne noen jobb, ta merke, at jeg er fra Øst-Europa, og jeg har ikke EU-pass. Hvilken måte å søke er den beste? Takke dere for svar på forhånd. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Bli Dato: juni 2007
Takk: 0
Takket 23 ganger i 23 innlegg
Mary, dessverre, sjansene for å få arbeidet i Irland er fjernmedlemmer. I dag er det over 400.000 mennesker arbeidsledige, og flere mister jobben hver dag. Som et ikke-EU-borger må du ha en arbeidstillatelse for å arbeide i Irland og arbeidstillatelser bare blir utstedes til visse begrensede sysselsetting kategorier hvor arbeidsgiveren kan bevise at det ikke egnet EU-kandidater er tilgjengelig. Alle andre jobber er ikke kvalifisert for arbeidstillatelser. Vil du ikke vurdere å prøve å finne en jobb i USA |
| | |
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Tråden | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tidsperiode for innvandrere å finne arbeid utvidet | Newshound | Nyheter | 0 | 29-08-2009 12:32 |
| Bekymret Om Evne til å finne arbeid | kurayami | Arbeid i Norge | 5 | 12-03-2009 11:35 |
| Kan ikke finne en jobb .... Vel du vil ikke finne en jobb hvis ... .. | mully170674 | Arbeid i Norge | 0 | 03-09-2007 06:11 |
| Beste måten å finne en jobb i Irland? | clive.c | Flytte til Irland | 1 | 28-05-2007 15:20 |
| Hva slags visum trenger du? Finn det ut her | NewtoTown | Visa / arbeidstillatelse / Green Card spørsmål | 0 | 27-07-2006 11:40 |