Homepage

Moving to Ireland Homepage - NewtoTown.ie
Leve i Irland. Flytt til Irland for å fungere. Irsk visum og opphold i Irland diskusjonsforum.

Automatisk Oversettelser (drevet av Google):
Bulgarian Chinese Czech Dutch English Filipino Finnish French German Greek Hungarian Icelandic Irish Italian Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Leve i Irland - NewtoTown.ie > Livet i Norge > Job Centre

Reply

Trådverktøy Søk i denne tråden Display Modes
Old 08-03-2010, 21:57   #1 (permalink)
trytocatch
Junior medlem

Bli Dato: mars 2010
Sted: Ukraina, Lviv
Takk: 0
Takket 0 ganger i 0 innlegg
trytocatch is on a distinguished road
Default Vær så snill, hjelp meg å finne en Work

Hei folkens!
Ma heter Maria, jeg bor i Ukraina, jeg er 20.
Og jeg skulle ønske jeg kunne leve og arbeide i Irland.
Her i landet mitt jeg studere journalistikk,
så jeg tror jeg kan gjøre arbeidet til servitør eller barnepike, eller husholderske uten problemer.

Jeg innser at det er vanskelig og til og med umulig å finne arbeid ved yrket mitt.

Så fortell meg behage, er det virkelig å finne noen jobb, ta merke, at jeg er fra Øst-Europa, og jeg har ikke EU-pass.
Hvilken måte å søke er den beste?

Takke dere for svar på forhånd.
trytocatch is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 09-03-2010, 24:21   #2 (permalink)
Vikingdub
Moderator

Bli Dato: juni 2007
Takk: 0
Takket 23 ganger i 23 innlegg
Vikingdub is on a distinguished road

Mary, dessverre, sjansene for å få arbeidet i Irland er fjernmedlemmer. I dag er det over 400.000 mennesker arbeidsledige, og flere mister jobben hver dag. Som et ikke-EU-borger må du ha en arbeidstillatelse for å arbeide i Irland og arbeidstillatelser bare blir utstedes til visse begrensede sysselsetting kategorier hvor arbeidsgiveren kan bevise at det ikke egnet EU-kandidater er tilgjengelig. Alle andre jobber er ikke kvalifisert for arbeidstillatelser.

Vil du ikke vurdere å prøve å finne en jobb i USA
Vikingdub is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Reply

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Display Modes

Lignende tråder
Tråden Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Tidsperiode for innvandrere å finne arbeid utvidet Newshound Nyheter 0 29-08-2009 12:32
Bekymret Om Evne til å finne arbeid kurayami Arbeid i Norge 5 12-03-2009 11:35
Kan ikke finne en jobb .... Vel du vil ikke finne en jobb hvis ... .. mully170674 Arbeid i Norge 0 03-09-2007 06:11
Beste måten å finne en jobb i Irland? clive.c Flytte til Irland 1 28-05-2007 15:20
Hva slags visum trenger du? Finn det ut her NewtoTown Visa / arbeidstillatelse / Green Card spørsmål 0 27-07-2006 11:40

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er 04:29.

Web-design Irland - DroneDesign.com
vB Enterprise Translator laget av NLP-er
Drevet av vBulletin ® Version 3.8.1
Copyright © 2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd
Søkemotoroptimalisering av vBSEO 3.0.0
(C) NewtoTown.ie 2008