Homepage

Moving to Ireland Homepage - NewtoTown.ie
Leve i Irland. Flytt til Irland for å fungere. Irsk visum og opphold i Irland diskusjonsforum.

Automatisk Oversettelser (drevet av Google):
Bulgarian Chinese Czech Dutch English Filipino Finnish French German Greek Hungarian Icelandic Irish Italian Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Leve i Irland - NewtoTown.ie > Livet i Norge > Leve i Irland

Reply

Trådverktøy Søk i denne tråden Display Modes
Old 20-11-2007, 12:00   #1 (permalink)
johno
Junior medlem

Bli medlem: august 2007
Takk: 0
Takket 0 ganger i 0 innlegg
johno is on a distinguished road

Hei
Jeg er fortsatt på jakt etter et sted å flytte inn i januar. Jeg har ikke funnet noe jeg har sendt en masse annonser på Daft.ie etc fleste ønsker enkeltpersoner eller et år la. Vi er på jakt etter kortvarig første omgang til vi avgjøre. Noen har fått tilbake og sa at vi må betale ca 140 hver uke! Dette er så mye er det egentlig så dyrt behage? Vi planlegger å flytte til Dublin eller Cork. Vi er vant til å bo på en enkel overnatting så vi ikke noe imot hvis den har det grunnleggende av møbler så lenge warrm!
Vi trodde først av et studio eller en seng flat, men ser vi nå vil vi trolig måtte dele første omgang.
Behage kanne noen gir oss informasjon om et hederlig selskap som med kort sikt kan?
Takk en meget
Den andre tingen er at vi vurderer å få en bil slik at vi kunne leve utenfor de store byene, men innen kort avstand. Hvor er gode steder hvor unge kan bli billigere? Det er meg selv og ektemannen.
Vennlig hilsen
johno is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 20-11-2007, 05:20   #2 (permalink)
Cormac
Administrator

Cormac's Avatar

Bli Dato: mai 2007
Sted: Dublin
Takk: 1
Takket 5 ganger i 5 innlegg
Cormac is on a distinguished road

Hei Johno

E140 per person per uke faktisk veldig billig for kortere perioder, har du sannsynligvis ikke engang få en seng i en sovesal på et herberge for den prisen! Hvis du er bekymret for overnatting kostnader og vurderer både Cork og Dublin, Cork ville definitivt være det beste valget som det ville være mye billigere.

Dette oppslaget er utarbeidet som en guide. Faglige råd bør alltid tas før du handler på informasjon som finnes i dette oppslaget.

NewtoTown.ie tar ikke ansvar for noen direkte eller indirekte tap eller skade som følge av personer som handler på slike råd eller anbefalinger

Cormac
---------------------------------
Admin
Cormac is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 11-06-2009, 07:05   #3 (permalink)
Paul78
Guest

Default Kortsiktig overnatting Cork

Jeg fant en hybel i 6 uker gjennom et Cork basert byrå (eazycork) på Oliver Plunkett st. Jeg bodde i en av sine leiligheter i sentrum til Rutland gaten, alle soverom med egne bad, er det bra at du kan betale husleien enten ukentlig eller månedlig, og hvis du ønsker å forlate huset de bare trenger en uke varsel, Paul

Reply With Quote
Reply

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Display Modes

Lignende tråder
Tråden Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ser for kortsiktige Overnatting: Dublin Illywhacker Housemate / Sosial og Vennskap 0 06-03-2010 08:11
kan noen hjelpe - kort sikt kan Dublin iscasound Housemate / Sosial og Vennskap 2 18-08-2008 09:16
Kortsiktig kan i Cork ønsket jameswren Housemate / Sosial og Vennskap 0 02-06-2007 16:36
Finne overnatting i Cork NewtoTown Leve i Irland 0 16-06-2006 12:39
Short Term overnatting leie i Irland NewtoTown Leve i Irland 0 27-03-2006 03:00

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er 17:19.

Web-design Irland - DroneDesign.com
Takk til NLP-er kan du nyte automatiske oversettelser
Drevet av vBulletin ® Version 3.8.1
Copyright © 2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd
Søkemotoroptimalisering av vBSEO 3.0.0
(C) NewtoTown.ie 2008