Homepage

Moving to Ireland Homepage - NewtoTown.ie
Leve i Irland. Flytt til Irland for å fungere. Irsk visum og opphold i Irland diskusjonsforum.

Automatisk Oversettelser (drevet av Google):
Bulgarian Chinese Czech Dutch English Filipino Finnish French German Greek Hungarian Icelandic Irish Italian Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Leve i Irland - NewtoTown.ie > Livet i Norge > Flytte til Irland

Reply

Trådverktøy Søk i denne tråden Display Modes
Old 06-02-2010, 24:21   #1 (permalink)
Illywhacker
Junior medlem

Illywhacker's Avatar

Bli Dato: februar 2010
Takk: 1
Takket 0 ganger i 0 innlegg
Illywhacker is on a distinguished road
Default Potensielt Flytting til Dublin

Jeg ønsker å engasjere "hive" sinn som er Newtown på følgende.

er i et holding mønster for en ny rolle, som vil være basert ut av Pearse St.

Jeg ville sette pris på noen tips når det gjelder hvor er et egnet sted å leve det er ikke mer enn 20 minutter med buss / tog fra dette området og er også rimelig lett tilgjengelighet til flyplassen.

Hyggelig å trenger du, men ikke nødvendig, anstendig rugby klubb innen svimlende avstand, par anstendige lokale puber, noen grønne (hvis det ikke er for mye forlangt).

Opprinnelige ønsker å leie et rom i delt hus, men med tanke på å bli med familien etter 3 måneder eller så. Wee fyr skal begynne på skolen, så det hadde sikkert være en vurdering også.

Mange takk

Den Whacker
Illywhacker is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 06-02-2010, 20:14   #2 (permalink)
Vikingdub
Moderator

Bli Dato: juni 2007
Takk: 0
Takket 21 ganger i 21 innlegg
Vikingdub is on a distinguished road

Clontarf lyder rett opp din gate, på offentlig transport, noen hyggelig puber og en landsby atmosfære, Rugby Club, parker og på kysten. Se på Daft.ie for overnatting. Skolene er en annen ball spillet altogehter, avhenger av hvilken type skole du leter etter, statlige, private, religiøse, sekulære (eller hva som passerer for sekulære i Irland)

Hvor er du fra?
Vikingdub is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Благодарение на Vikingdub от:
Old 07-02-2010, 07:34   #3 (permalink)
Illywhacker
Junior medlem

Illywhacker's Avatar

Merci: 1

Im en Jock, er fru Whacker slovakisk, vil vi kommer fra Sveits, så Mk II er litt forvirret når det gjelder språk.

Hilsen skolegang, staten og som verdslige som mulig ... han får nok religion fra besteforeldre ... Takk.

Vil se på forslaget, som kommer fra vestkysten, er nær sjøen vil være en reell fordel.

Selvfølgelig, hadde en titt på rugby klubben første og at poeng ...

Skål
Illywhacker is offline  
Reply With Quote
Old 19-02-2010, 01:54   #4 (permalink)
Illywhacker
Junior medlem

Illywhacker's Avatar

Merci: 1

En liten bump på denne ... muligheten ser ut som thopugh det kommer mot et positivt utfall ...

Nå min neste utfordring er å finne kort sikt leies overnatting for meg selv ... Jeg ville i utgangspunktet være ute etter å leie et rom i en delt leilighet, som jeg vil gjøre en shedload av reiser for de første 6 ukene & Mrs Whacker & Mk II skal oppholde bak en stund, før jeg får meg opp til hastighet.

Alle som har noen gode tips, som jeg må gjøre dette eksternt via internett / telefon (selv om vil be selskapet HR for hjelp som & når posisjonen er bekreftet).

Takk
Illywhacker is offline  
Reply With Quote
Sponsede lenker
Reply

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Display Modes

Lignende tråder
Tråden Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Flytte til Dublin madmax Flytte til Irland 1 22-01-2010 08:18
Flytting med GF på en WHV ... newsense Arbeid i Norge 1 18-12-2009 11:52 утра
Jeg vurderer flytting til Irland?. andrew149 Flytte til Irland 4 12-01-2009 08:30
Flytting .... sooz Flytte til Irland 2 29-12-2008 18:17
flytte til Cavan emmad Flytte til Irland 3 12-11-2007 07:34

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er 17:28.

Web-design Irland - DroneDesign.com
Oversatt til andre språk takk til NLP-er
Drevet av vBulletin ® Version 3.8.1
Copyright © 2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd
Søkemotoroptimalisering av vBSEO 3.0.0
(C) NewtoTown.ie 2008